Oferta dla firm

W ramach Naszej działalności stworzyliśmy specjalną ofertę dla firm, której celem jest niepowtarzalna i kompleksowa usługa obejmująca pomoc prawną przy organizowaniu imprez integracyjnych wraz z przygotowaniem i przeprowadzeniem spotkań firmowych. Jednocześnie możemy zostać główną atrakcją każdego spotkania zorganizowanego przez zakład pracy dla pracowników.


Organizowanie imprez integracyjnych dla pracowników z możliwością wykorzystania środków ZFŚS – IURIDUS zapewnia Państwu kompleksową pomoc w organizowaniu imprez integracyjnych dla pracowników. Oferujemy doradztwo prawne, pomoc w organizacji oraz zapewnienia atrakcji w programie imprez integracyjnych. Naszym podstawowym produktem jest tworzenie imprez integracyjnych z wykorzystaniem NOWOŚCI na rynku jaką jest Bumper Ball. Bumper Ball przebojem zdobywa zwolenników na całym świecie jako wspaniały, atrakcyjny sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Jest znakomitym uzupełnieniem imprez pracowniczych, gdyż świetnie sprawdza się jako gra zespołowa wpływająca na likwidację stresu wśród pracowników, a także jest idealnym sposobem integrowania zespołów pracowniczych.  Uczestnicy zabawy zakładają pneumatyczne kule dzięki którym mogą się swobodnie zderzać nie wyrządzając sobie krzywdy. Produkt jest dostępny prawie dla każdego bez względu na jego wiek, płeć, wyszkolenie czy sprawność fizyczną.

Doradztwo prawne przy organizowaniu imprez integracyjnych odnosi się zapewnienia zgodnego z prawem wykorzystania środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązków jakie mogą być  nałożone na pracodawców w odniesieniu do składek na ubezpieczenia społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.  Wieloletnie doświadczenie w tematyce Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pozwala na skuteczne działanie na polu zgodnego z prawem organizowania imprez integracyjnych z wykorzystaniem środków funduszu socjalnego.

W ramach Naszej oferty organizujemy kompletną imprezę dla pracowników w wybranym przez Państwa miejscu lub wspólnie szukamy dogodnej lokalizacji. Możemy również stać się główną atrakcją organizowanego przez z Państwa spotkania dla pracowników, dojeżdżamy w dowolnie wskazane miejsce nadające się do organizowanie zabawy z wykorzystaniem Bumper Ball.


Scenariusze gry:

Bumper Football
Mecz ulepszonej piłki nożnej (różne rodzaje piłek) w wersji na mini bramki. Nie ma bramkarzy, grają wszyscy uczestnicy. Zabawa pełna emocji i zabawnych akcji. Gra drużynowa prowadzona na zasadzie meczu 4 rundowego. Wygrywa drużyna, która strzeli więcej bramek. Nie ma znaczenia jakie masz umiejętności w prawdziwej piłce nożnej Bumper Ball zmienia wszystko i wyrównuje szanse.  

Gra o Tron
Dwie rodziny stają do zaciętej walki o umieszczenie ich „księcia” lub „księżniczki” na żelaznym tronie. Przed rozpoczęciem starcia w Bumper Ball, każda drużyna wybiera swojego przywódcę, który dla lepszej widoczności zostaje dodatkowo oznaczony. Zaraz po pierwszym gwizdku, dwa zespołu rywalizują między sobą mając na celu sprowadzenie do parteru „księcia” lub „księżniczki” przeciwnej drużyny. Wszyscy gracze, z wyjątkiem przywódcy, mogą upadać, turlać się, wstawać dowolną ilość razy bez zagrożenia bycia wyeliminowanym z gry. Drużyna, której "książę" lub „księżniczka” zostanie przewrócony przegrywa grę tracąc żelazny tron. Drużyny startują po sygnale dźwiękowym z wyznaczonych miejsc. Gra typowo strategiczna. W celu zapewnienia wyrównanych szans zakazuje się używania smoków, wilkorów i innych magicznych stworzeń.
 
Wyprawa po złote runo
W grze biorą udział dwie drużyny. Każda po swojej stronie boiska ma bazę, w której znajduje się „złote runo”. Zadaniem drużyny jest przedostanie się do bazy przeciwnika, kradzież „złotego runa” i przetransportowanie go do swojej bazy oraz jednoczesna obrona własnego skarbu umieszczonego w bazie. Runda trwa określoną ilość czasu. Jeśli przed lub po upływie wyznaczonego czasu jedna z drużyn ma dwa runa w swojej bazie wygrywa. Jeśli po upływie czasu rundy jeden z zespołów ma jedno runo w swojej bazie, a drugi nie (znajduje się np. w polu gry) to wygrywa ten zespół, który posiada runo. Złote runo jest delikatne i nie można go kopać ani wsadzać do środka Bumper Ball. Można je chwytać tylko pomiędzy nogi i w ten sposób transportować. Jeśli w wyniku zderzenia bądź upadku runo wypadnie spomiędzy nóg zostaje na polu gry aż któryś z zawodników je przejmie. Jeśli runo wypadnie poza pole gry sędzia ustawia je na środku boiska a drużyny cofa do swoich baz.
 
Bumper Blow
W tej zabawie biorą udział dwa zespoły. Zadaniem jednej drużyny jest wysadzenie wyznaczonej strefy bronionej przez umieszczonego w niej przeciwnika. Misja zostaje wykonana pomyślnie, gdy osoba przenosząca bombę (piłkę umieszczoną w kuli) przedostanie się i zrzuci bombę do strefy przeciwnika nie ulegając wcześniejszej wywrotce. Pozostali gracze mogą bez ograniczeń ulegać wywrotkom, zderzeniom i ewolucjom.
 
Tylko jeden
Uczestnicy zabawy znajdują się wewnątrz wyznaczonego obszaru  areny. Każdy gra na swoje konto. Gra polega na wyeliminowaniu przeciwnika wypychając go poza granice areny. Kto zostanie ostatni wygrywa! Pojedynki mogą być toczone w różnych konfiguracjach ilościowych graczy: 1:1, 2:2, 3:3 itd. lub wszyscy przeciwko sobie.
 
Król szczurów
Bardzo prosty scenariusz zapewniający dużo emocji.  Na środkowej linii pola staje dwóch "strażników". Reszta zawodników ma za zadanie przebiegać z jednej strony boiska na drugą. "Strażnik" eliminuje przebiegające "szczury" poprzez zderzenia z nimi. Kto upadnie odpada z rozgrywki i tak aż do wyłonienia ostatniego uczestnika, który zostaje królem rozgrywki. Na następną rundę następuje zmiana "strażników".
 
Nieśmiertelny
Nie ma podziału na grupy, każdy zawodnik gra na swoje konto. Przed rozpoczęciem zabawy wszyscy uczestnicy tworzą duży okrąg. Po sygnale dźwiękowym rozpoczyna się totalna zagłada! Kto się przewróci odpada z gry. Nieśmiertelny jest tylko jeden! Wgrywa ten kto zostanie ostatni na polu walki.
 

Bumper Boom!
Zabawa dająca dużo swobody i możliwości rozegrania. Zasada jest prosta - zderzyć się z przeciwnikiem lub przeciwnikami i spowodować ich upadek, samemu zostając na nogach. Możliwości rozegrania jest kilka: pojedynek 1 na 1, grupowe - drużynowe np.2 na 2, 3 na 3 itd. lub grupowe - każdy na każdego. Gracz, który upadnie wstaje i gra dalej aż do końca limitu czasu.
 

Wyścig chomików
Specjalnie przygotowany tor po którym nasi uczestnicy "chomiki" muszą toczyć się bezustannie pokonując jak najdłuższy dystans. Przed wyścigiem wybieramy metodę toczenia (w przód, w tył, boczne). Wygrywa ten "chomik",  który zatoczy się najdalej bez chwili przerwy w toczeniu.  
 

ZAREZERWUJ JUŻ TERAZ - wyślij formularz kontaktowy, masz pytania? dzwoń!